שר התחבורה: אפעל להקל על הטסים לראש השנה באומן

דוד לזר 1 Comment on שר התחבורה: אפעל להקל על הטסים לראש השנה באומן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: גדעון מרקוביץ', פלאש 90

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) פנה השבוע בשאילתא דחופה לשר התחבורה ישראל כץ, בעניין ההיערכות לרכבת האווירית לאומן, עקב העובדה שראש השנה יוצא ביום ראשון וחלק גדול מהטיסות ימריאו במוצאי שבת.

השר הבטיח במליאת הכנסת שמשרדו יעשה הכל על מנת להקל על הטסים והנחה את משרדו לעשות הכל ע"מ לפתוח את עוצר הטיסות במוצאי שבת. השר כץ התייחס גם לעליית מחירי הטיסות הגבוהה המתרחשת לקראת ראש השנה והבטיח לטפל בעניין.

ח"כ מיקי זוהר: "אני שמח שידידי שר התחבורה ישראל כץ ראה לנכון לפעול מבעוד מועד על מנת למנוע את העומס הרב הצפוי בערב ראש השנה בנתב"ג. אני סמוך ובטוח שהשר יעשה הכל כדי לטפל בקרטל המחירים לאומן".

גם ח"כ מקלב הגיש שאילתא דחופה לשר התחבורה: "מידי שנה נוסעים כ-20,000 איש לאומן בתקופת החגים, חברות התעופה מנצלות את הזמן לעליית מחירים מה בדעת המשרד לעשות בשביל להקל על משפחות שהפרוטה אינה מצויה בכיסם בשביל להקל ולו במעט על מי שהמצווה כ"כ חשובה לו?".

כמו"כ, יש באוקראינה שני שדות תעופה והמטוסים כולם חונים בקייב מה שמקשה מאוד וגורם לטירטורים לנוסעים, למה א"א לחנות בשדה תעופה קרוב יותר לאומן, שדה שקיים כבר ומתאים לכך.

השר כץ השיב שנאשר לכל החברות להטיס במחירים מוזלים, אנחנו מעודדים את התיירות. "לגבי שדה תעופה שני אנחנו נבחן אותו ואם יעמוד בפרמטרים שלנו מבחינה ביטחונית אז נשמח לאשר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני מאמין לו יותר מלחכי"ם החרדים